Pracoviště je připraveno pro montáž do dopravníkového systému. Světlomet umístěný na paletce/nosiči světlometů po dopravníkovém systému vjede do stanice těsnosti. Následně je načten čárový kód, kde je uvedena identifikace světla L/P, HALOGEN, LED, XEN atd. Po zjištění typu světlometu, je automaticky přenastaven pomocí krokových motorů dolní přípravek, na kterém je technologie plnění, měření a ucpávání. Stejný postup probíhá u horního a předního přípravku. Automat si zvedne nosič včetně světlometu z dopravníkového pásu a světlomet utěsní a začne definované měření pro daný typ.
Na testovací pozici se provádí
- Kontrola dokončení vulkanizace
- Kontrola přítomnosti spojovacích spon
- Kontrola těsnosti světlometu dle požadavků zákazníka
- Kontrola čárového kódu světlometu
- Kontrola Matrix kódu
- Kontrola přítomnosti a správné pozice ucpávek
- Kontrola přítomnosti GORE-TEX membrány
Celková délka cyklu je 43 s, pro jeden světlomet.
